Sunday, April 25, 2010

პროექტის სახელი:,,რუსთავი ჩემი ქალაქია"

პროექტის მოკლე აღწერა:მოსწავლეები მოიძიებენ ძველი და ახალი რუსთავის შესახებ ინფორმაციას.მოხდება შედარება ტრადიციებისა და კულტურის.მოეწყობა ძველი და ახალი რუსთავის ხედების ფოტო გამოფენა .

პროექტის სრული აღწერა:პატარა რუსთაველებისათვის ძველი და ახალი რუსთავის კულტურისა და ტრადიციების შესწავლა ხელს შეუწყობს მშობლიური ქალაქისადმი პატივისცემისა და სიყვარულის გაძლიერებას.გააკეთბენ პრეზენტაციებს თემაზე,,რუსთავი ყველაზე ძველი და ყველაზე ახალგაზრდა ქალაქი"მოაწყობენ ფოტო გამოფენას,სახელწოდებით,,ჩემი ქალაქის ხედები"


მოსწავლეთა ასაკი:10 დან 15 წლამდე.

ვადები: სასწავლო წლის 3 თვე
პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში:მოსწავლეების ცნობიერების ამაღლება.საკუთარი ქალაქისადმი პასუხისმგებლობისა და პატივისცემის გაღრმავება.ჯგუფური მუშაობა,ინტერვიუს აღების მეთოდით და კტხვების დასმით საკითხში ჩაღრმავება,რაც არის სწავლების ის მეთოდი ,რაც არის სწავლების ის მეტოდი ,როდესაც ხდება წინასწარ მომზადება,მიზნის დასახვა და ძირითადი პრობლემის გადასაჭრელი გზის/გხების ძიება.


მოსალოდნელი შედეგები:მთავარი შედეგი იქნება ის ,რომ მოხდება ფასეულობების გაძლიერება.მოსწავლეები ისწავლიან ადგილის ისტორიას სხვადასხვა რესურსების გამოყენებიბით,როგორიცაა ინტერვიუ,წერილები,შეიძენენ კვლევის უნარ–ჩვევებს.შესაძლოა ნახატების,სურათების ალბომის,ჟურნალის ან ვებ–ბლოგის შექმნა.


სარგებელი სხვებისთვის:მოსწავლეები იკვლევენ და ერთმანეთს უზიარებენ ქალაქის ისტორიას,საუბრობენ აწმყოსა და მომავალზე,მოხდება კულტურათა ფასეულობების შედარება.


სამუშაო ენა:ქართული



საგნსაგნებთანობრივ ჟგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი.
გეოგრაფია, ისტორია, ქართული. მოსწავლეებს გაუძლიერდებათ სწავლის სურვილი, გაუღრმავდებათ კულტურული კუთვნილების განცდა, ისწავლიან საკუთარი და უცხო კულტურის დაფასებას, ერთმანეთის მოსმენას... ინტერნეტ-პროექტების დაგეგმვასა და განხორციელებას ინფორმაციულ-ტექნოლოგიების გამოყენებით. მშობლიური კულტურული გარემოს თვითმყოფადობის, მისი განუმეორებლობის დაფასებასა და პატივისცემას.


პროექტის პასილიტატორის სახელი:თამარ გოგაძე


პროექტის ფასილიტატორის ელ–ფოსტა: kagiotazo@gmail.com

პროქტის ვებ–გვერდი: http://rustavi24.blogspot.com/




No comments:

Post a Comment